Een visuele identiteit die past bij jouw bedrijf en doelgroep

Huisstijl en branding

Huisstijl en branding

Jouw visie tot leven brengen, je onderscheiden van de concurrentie en opvallen in de markt. Een consistente huisstijl en sterke branding zijn belangrijk om betrouwbaar en professioneel over te komen bij jouw doelgroep.  

  • Eerste indruk: Je huisstijl is vaak het eerste visuele wat (potentiële) klanten zien. Het is de eerste indruk wat iemand van jouw bedrijf heeft en bepaalt of diegene zich aangetrokken voelt tot jouw bedrijf of niet. 
  • Herkenbaarheid: Een sterke huisstijl en branding maken je bedrijf gemakkelijk herkenbaar en onderscheiden je van de concurrentie.
  • Vertrouwen: Consistente branding straalt vertrouwen en professionaliteit uit, wat klanten geruststelt en aanmoedigt om met je bedrijf in zee te gaan.

De huisstijl en branding omvat:

N

Logo (aanpassing), kleurenschema, typografie, grafische elementen

N

Huisstijlhandboek of brandbook

N

Het vastleggen van jouw historie en achtergrondinformatie over de visuele identiteit in het handboek

N

Ik luister naar jouw visie, doelen en waarden en ontwikkel een huisstijl welke past bij jouw bedrijf

N

Extra mogelijkheden, zoals het vastleggen van de visuele identiteit voor op social media en/of offline content, visitekaartjes, briefpapier, ontwikkelen van een website, en nog meer.

Start met een sterk employer brand

Start met een sterk employer brand

Het zijn van een aantrekkelijke werkgever start bij een sterk employer brand. Wie ben jij als organisatie? Wat zijn jouw unieke kwaliteiten? En waar onderscheid jij je van de concurrentie? Tijdens mijn in-company training employer branding geef ik je alle tools mee om een sterk employer brand neer te zetten, zodat jouw medewerkers bij je organisatie blijven en je nieuwe talenten aantrekt.

Wat is Employee Value Proposition

Employer BrandingWat is Employee Value Proposition?In de dynamische wereld van personeelsbeheer en talentacquisitie is het cruciaal om niet alleen geweldige kandidaten aan te trekken, maar ook om ze te behouden en te motiveren. Dit is waar de Employee Value...

Verschil employer branding, recruitmentmarketing en arbeidsmarktcommunicatie

Employer BrandingWat is het verschil tussen Employer branding, recruitment marketing en arbeidsmarkt communicatie?Employer branding, recruitmentmarketing en arbeidsmarktcommunicatie zijn allemaal termen die worden gebruikt om de relatie tussen een bedrijf en...

8 dimensies werkgeversaantrekkelijkheid

Employer Branding8 dimensies van werkgevers-aantrekkelijkheidIn de moderne wereld van personeelsbeheer, waar talent schaars is en concurrentie hevig, is het essentieel voor organisaties om zich te onderscheiden als werkgevers van keuze. Hier komt het concept van...

Wat is Employer Branding?

In een tijdperk waarin talent schaars is en organisaties strijden om de beste professionals aan te trekken, is ‘employer branding’ een begrip dat steeds meer aandacht krijgt. Maar wat is employer branding eigenlijk en waarom is het zo belangrijk voor moderne bedrijven?

Waarom zijn testimonials zo populair?

MedewerkersverhalenWaarom zijn testimonials zo populair?Verhalen over medewerkersErvaringsverhalen zijn zo populair, omdat ze een menselijk element toevoegen. In tegenstelling tot droge feiten en cijfers, spreken ervaringsverhalen tot de verbeelding en speelt het in...

goed werkgeverschap?
Neem contact op!

goed werkgever-schap?
Neem contact op!

Wil je meer informatie, een offerte ontvangen of graag een afspraak inplannen voor een training? Vul onderstaand formulier en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

9 + 5 =

Chat openen
1
Scan de code
Hallo 👋
Waarmee kan ik je helpen?